Projekt "Pomorska Pracownia Rozwoju Umiejętności Publicznych Służb Zatrudnienia" - Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie

Projekt "Pomorska Pracownia Rozwoju Umiejętności Publicznych Służb Zatrudnienia"

Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie uczestniczy w projekcie pn. "Pomorska Pracownia Rozwoju Umiejętności Publicznych Służb Zatrudnienia"  realizowanym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku”.

Celem projektu jest rozwój umiejętności i kompetencji pracowników urzędów pracy działających na terenie województwa pomorskiego na rzecz podniesienia jakości i profesjonalizacji świadczonych przez nie usług oraz zwiększenie efektywności instytucjonalnej, tak by funkcjonowały w sposób jak najlepiej dopasowany do specyfiki pomorskiej gospodarki i rynku pracy.

W projekcie planowane jest objęcie wsparciem minimum 300 pracowników z 18 Urzędów Pracy z województwa pomorskiego.

W ramach Projektu realizowane będą różne formy doskonalenia kompetencji i umiejętności pracowników PSZ poprzez udział m.in. w tematycznych szkoleniach grupowych (dla około 941 osób), studiach podyplomowych (dla około 53 osób), kursach językowych (dla około 169 osób).

Dodatkowo, w projekcie przewidziano działania o charakterze inspirująco-sieciującym skierowane do ok. 1 330 przedstawicieli PSZ i uczestników pomorskiego rynku pracy, które realizowane będą w formie m.in. seminariów, konferencji, warsztatów, webinarów czy grup roboczych.

Efektem projektu będzie podniesienie kwalifikacji co najmniej 270 pracowników PSZ z województwa pomorskiego.

Czas trwania projektu: 1.10.2024 r. - 31.12.2027 r.

Wartość całego projektu:  5 054 705,88 zł

Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 4 296 500,00 zł

Projekt finansowany z programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz budżetu państwa.

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

24.07.2025

NABÓR NA SZKOLENIA W 2025 ROKU

Aktualne NABORY na szkolenia w roku 2025   Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie prowadzi nabór osób bezrobotnych na następujące szkolenia:   Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowych,  Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych z elementami udzielania pierwszej pomocy...

Zdjęcie artykułu Nabór wniosków w ramach EFS+
15.07.2025

Nabór wniosków w ramach EFS+

    W ramach Projektu "Aktywizacja osób bezrobotnych w powiecie człuchowskim (II)  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego...

10.07.2025

Ankieta wspierająca opracowanie prognozy zapotrzebowania na kandydatów do pracy w powiatach w kolejnym roku

Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w ankiecie przygotowanej na potrzeby cyklicznego badania „Barometr zawodów” 2026, którego celem jest opracowanie prognozy zapotrzebowania na kandydatów do pracy w powiatach w kolejnym roku. Ankieta składa się z 8 pytań i jej wypełnienie zajmie około 5 minut. Państwa...

28.05.2025

Informacja_EURES_ Spotkania z pracodawcami. Postaw na rozwój, wzMOCnij umiejętności

Szanowni Państwo, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku w partnerstwie z  Powiatowymi Urzędami Pracy w Kościerzynie, Sztumie i Pucku zaprasza do udziału w tegorocznej edycji seminariów pn. „Postaw na rozwój, wzMOCnij umiejętności”. Spotkania kierowane są do pomorskich pracodawców i przedsiębiorców, osób, które...

27.05.2025

Nowe zasady zatrudniania cudzoziemców w Polsce

  Szanowni Państwo, informujemy, że w związku z wejściem od 01.06.2025 r. nowej Ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. 2025 poz. 620) oraz Ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP (Dz. U z 2025, poz. 621), nastąpią zmiany w zakresie zatrudniania...

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lipca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz